Ojojoj,

Nu vare ett bra tag sen ja skrev igen.
ja fattar inte, ja säger till mig själv att ja ska skärpa mig o börja skriva oftare,
men de gå visst inge bra.

Aja, hur som helst ha ja väl fått höra att min blogg är ganska
tråkig och enformig.  så ja ska väl försöka att utöka de ja ska skriva om,
o inte skriva in i minsta detalj så ni blir uttråkade.

Lovet var iaf prima, o de kändes som vanligt drygt att komma tillbaka till skolan,
Vi har ju nu fått tillbaka vår gamla/nya korridor, men de vart inte så mycket skillnad,
 O ja kan knappast säga att de blev bättre ;S
våra klassrum är nog de tråkigaste, dom har målat om dom till tre väggar grått och 1 vägg till en mörk och tråkig grönfärg..
Ja är faktikst besviken. men slut pratat om de.

Just nu sitter jag iaf hos hanna, har ätit här o hade tänkt sova här ,
Lissan är också här och dom ska se någon liverpool gala ikv så de bli en sen natt tydligen ;P

aja, i morgon kommer Erik o ett gäng till o hämtar mig i Norsjö efter skolan,
sen bär de vidare mot Luleå =) !! Jippiiie.

Just de ja, ja tro ja ha skrive något i min blogg om mitt problem med mjälten ?
men om ja inte ha gjort de så..
ja ha iaf haft ont när ja gått snabbt, joggat eller sprungit.
Får mjälttugg direkt typ, o de kniper åt så jävla hårt att ja måste stanna.
sen direkt ja börjar om o springa t.ex så börjar även mjälttugget om.
så ja besökte skolsystern, o hon kunde inte säga mer än att ja skulle få träffa skolläkaren
nästa gång han kom på besök, o de va förstås när vi hade prao,
så de gick inge bra, men då i Onsdags var han här,
han tittade o klämde på magen, sen sa han att de är något jag tillslut växer ifrån.
Done, inget råd hur ja kunde göra för att minska värken eller nå.
utan nää, ja växer ifrån de någon dag.

funny . ..

ajja, nu ska ja väl läsa alla andras bloggar som ja inte gjort på ett tag ;S
ursäkta mig !

byebye, hoppas ni får en trevlig helg !
puss / M

Kommentarer
Postat av: Dessan

kan man ha vänner mellan bloggarna också?

2008-11-06 @ 20:31:11
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej Madde



Det är inte roligt med mjälthugg, mitt försvann när jag var ca 20 år. Lycka till!!!!!!! Ett gammalt råd jag fick men som hjälpte, håll en tung sten i handen på den sidan där du får hugget. Jag kom själv på varför det hjälpte bär du en börda på den sidan så viker man sig åt det hållet, testa.

Har någon kollat dig, om du är sned i ena höften.

Jaq är det och det var en gympalärare som kom på när jag i 7:an

2008-11-08 @ 08:14:48
Postat av: Emelie

jag har utmanat dig i min blogg.. :D

2008-11-08 @ 20:06:23
URL: http://xpunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0