Aaaa,

Nu äre dags för att tycka synd om en själv.
O dags för mig att bara klaga i bloggen som alla andra.

Jag har ont i ryggen,nacken och huvudet hela tiden. alltså. . . inte då o då.
utan seriöst hela tiden, huvudet värker alltid lite smått. väldigt irriterande.
O ryggen o nacken har ju gjort ont i ca 5 år nu så de är inge nytt.
Nu på sista tiden har väl ryggen börjat göra mer o mer ont,
och för tillfället göre så ont att ja ha tårarna påträngande bakom ögonlocken.

Just ja, ja är nästan alltid trött också,
och så får jag mina tvär stunder då jag blir jätte trött och bara vill sova.
Kan få sådana stunder mitt under dagen, och ja kan inte tänka mig att de är nå vidare kul.

Och så blir ja ju förstås dryg som fan.
jag tycker de mesta som händer runt omkring mig är irriterande,
Jag blir okoncentrerad och har svårt att hänga med på skolan. .


aja, nu ska ja sluta klaga över mitt liv.
de är väl tänkt att de ska bli bättre någongång ?



Sköt om er, byebye / M

Kommentarer
Postat av: Crille

asså gå till en läkare. efter vad de låter så kan de faktiskt vara cancer vill inte skrämma dej lr nått men jag tycker jätte mycket om dej o vill att du ska gå o få en rönken iaf. väldigt viktigt ;) hör av dej om du vill snacka. puss

2008-12-02 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0