ojojoj,

Nu har jag väntat för länge med att skriva känner jag =) 
Men eftersom ja tagit bort apberget.se Så ska ja börja skriva här ist =)
Men vi tar väl allt från i morse =)



Jag vaknade första gången o  insåg att klockan inte var tillräckligt mycke eftersom klockan inte ringt.
Men då somna ja om, Och vakna dåren ringde o for till skogen =) / Rännudden
Där vi lekte runt me barnen typ  Tina o Josse AD blev väldigt söta kor iaf =)

Men hur som haver , efter ett tag att ja o Ina suttit i skogen o lekt indianer så började de tok hagla,
Mmmm, precis de vi hade önskat ;S  så vi satt där med vår jätte kassa eld och försökte få lite värme,
O sen hela dagen hare vare lite till o från, =)

men när vi då skulle på lunch eller tillbaka till skogen från lunchen skulle vi gå typ 2 km eller nå liknande,
med 4 ved klabbar var, O så började de självklart hagla,.... ;S
Mina knogar var blå då vi komme fram, O så upptäckte vi att vi hade sugit på att släcka elden
då vi for därifrån , för den brann iaf, men då vare ju enklare i få upp eld igen =)

Men då vi var färdiga me hela alltet for vi hem, Ja duschade eftersom ja stank rök,
Ja såg tv o sen somnade ja,

O sen vaknade jag utav att Lunne ringde o prata =)

Och nu så försökte ja äta , som ja inte gjort dom två dagarna tidigare,
Men de blev inte ens en halv panpizza.. ;S  
Men ja åt ju lunch o kakor i skogen så =)

Men nu tycker jag ni ska titta in min bilddagbok =)

Madde-jag    heter ja där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0