Tisdag 9 dec.

Tack Crille för kommentaren :)
ja funderar på o kolla upp det, men just nu har jag faktiskt ingen tid till det ;/


Menmen, I Fredags åkte jag o Erik till Umeå,
Vi gick på stan, såg bio och roade oss helt enkelt :)

Jag köpte några julklappar som jag strax ska slå in :)
och så köpte jag ett par jeans o ett underklädes sett :)


Men igår då,
då skulle jag egentligen haft bokrecensionen, men de blev inte av för jag for hem ist
och vilade mitt huvud . .  fick världens huvudvärk och sista lektionen kändes som att gå på eld. .
O Ryggen blir bara värre o värre,  om jag andas tungt/djupt tar det i ryggen :(

men det fixar sig väl någon gång ?


 
Idag hade vi Franskaprov  . ..  Jag sög!
Sista sidan fattade jag ingenting utav, så ni kan ju gissa hur bra det gick ;S

Ikväll , eller snart kommer väl Lissan o Hanna o ja tro vi ska baka något :)
Senare kanske vid 10 halv 11 kommer Erik,
han har varit i Umeå idag igen med Eve som vittnat :)
O så har han köpt sig en 42" platt tv  . .  till sitt nya Xbox 360,   ;P


I morron har vi No-prov fick jag reda på idag  . . ;S

Men nu ska ja fortsätta städa :)



Byeybe / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0