Mm mm yesyes.

Ont i huvudet o ryggen som vanligt annars är allt bra =)

nästan...

Uhm, igår hade vi Engelska hör o läsförståelse .
O så idag hade vi Engelska prov o Franska läs o hörförståelse. ;S

Nu är jag snart färdig med mitt ljusbord på slöjden, :D
fick höra idag av en klasskompis att de ja gör "måste" vara MVG ;)
 

Ja va ju förresten hos Syon igår,  då vare den där tjejen "sara" tror ja att hon heter.
Hon kommer från universitet o praktiserar hos Linnea =)
Men då ja kom dit frågade då Sara om hon fick spela in vårat samtal :O .
O ja sa självklart ja =) , de va ju bara hon och hennes andra klasskompisar på universitet
som skulle lyssna på de, så de va ju inte så farligt ;P

Men ja ska dit igen på Måndag nästa vecka , o då hoppas jag på att få prata lite mer med Linnea och
kunna ta bort några linjer från min lista =)


Igår var det också Vårshows möte, de gick dåligt i början men sen tog jocke kommandot o de blev bra =) . .

När ja kom hem såg ja en stor kalender hängandes på köksdörren... .  med massa tian lotter!
de va kul, då berättade mamma att de va årets julkalender o att ja skulle få öppna(skrapa) första =)



Erik kommer troligtvis ikväll, o ja hoppas på att han sover här =)
sen bär det troligtvis av till Västerås direkt efter skolan !! :)


aja, snart blire Lax med nå mer gott =) 

pussssss . .. . . ...

byebye / M


Förresten . . .
2 månader idag <3


Kommentarer
Postat av: ida nilsson

gullunge, lägg ut lite bilder på bloggen :]...<3

2008-12-14 @ 23:22:37
URL: http://aquasilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0