Jul-lov =)

Nu ha ja varit dryg ett tag igen och knappt skrivit något.
Jag har haft fullt upp ;P

skolan har varit hemsk senaste veckorna typ ,
I måndags fick jag reda på att en Svenska uppgift skulle vara inlämnad.
Och eftersom jag är så klantig så tog jag fel påse på morgonen, jag tog en med lakan,påslakan o örngott
ist för påsen med mina mappar ;S 
O då sa ja de till min lärare som sa att jag inte skulle få någon bedömning på svenskan eller Engelska Bokrecensionen eftersom jag inte lämnat in något . . . .
Och så var jag tvungen att göra den muntliga bokrecensionen utan nå fusk papper eller knappt veta vad boken handlade om,  för de hade ja ju också hemma , men jag var tvungen att köra på ändå . . de gick skit . .

Sen någon dag efter sa hon att när jag snackade engelska skulle jag inte göra en "uppåt " betoning i slutet, utan en neråt och att ja inte klarade grammatiken så bra . osv osv blablabla . .  Assssss . . . .


I Onsdags hade vi i nian Volleyboll turnering,
Min klass vann :O  vi har förlorat de tidigare 2 åren :)
fast vi förlorade mot killarna förstås . . ;/
och så gjorde jag nå med tummen så ja knappt kunde röra den,
och nu är den blååååå . ..  men det börjar avta sig =)


kan ju förresten glädja er och säga att Nacken har blivit bättre sen jag fick låna Eriks super kudde,
och ryggen har blivit bättre tack vare att jag bytt madrass i sängen =) 
o via de har jag inte ont i huvudet längre :D:D men okej, ja kan få mina tvär il i huvudet ;P


I fredags var det Innebandy niorna - lärarna,
fast då väljer man ut 2 tjejer o 2 killar ur varje klass .
Och chockande nog vann niorna :O  . .
och sen kom förstås betygen ;P


Teknik   - MVG
Slöjd (Trä)   - MVG
Bild   - MVG
Musik   - MVG
Svenska   - VG
Fysik   - VG
Matte   - VG
Historia   - VG
Kemi  - VG
Samhällskunskap    - G
Geografi   - G
(B-språk) Franska   - G
Engelska   - G
Biologi   - G
Religion   - G
Idrott   - G



Är hos Erik nu , till cilla i morron =)


byebye / M

Kommentarer
Postat av: Dessan

Hur i hela världen lyckas du få så höga betyg????

ja hade som tur va G i dom flesta ämnena..

/Bigsiss <3

2008-12-22 @ 12:16:28
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0