skola

Första skoldagen idag,
Usch , kan säga att det var hemskt,

vi har förra årets niors korridor eftersom dom fortfarande gör om våran.
och det var ju planerat att de påbörjade huset bredvid våran korridor
skulle vara färdig nu, och dom har hunnit ungefär lika mycket
som dom hade innan vi slutade ;P
det sägs att dom ska vara klar med det huset efter jul. ;/
och vi kommer få tillbaka våran korridor om ungefär 6 veckor ;P

vi har också prao v 40-42.
Inom norsjökommun ska vi ha bestämt oss innan torsdag,
utanför kommunen har vi ca 3 veckor =)

Mamma har troligtvis fixat en praoplats åt mig,
utan att jag visste om det,
En snubbe i lycksele som har tatuerar studio
skulle kunna tänka sig att ta emot en prao elev från åk. 9 .

Hon hade pratat med honom för fleraaaa veckor sen.
det enda som är dåligt då är ju förstås att jag troligtvis måste
sova i lse i en vecka, troligtvis hos magnus/min mammas kille... . . . ;S

Så då på torsdag när jag ska in till lycksele
hoppas jag på att få träffa honom och prata lite om vad som händer i studion och så.

Den andra praoplatsen vet jag inte vars ja ska ta.
Ni får gärna säga någon plats/inom vilken "genre" om man kan säga så
som jag ska titta efter. =)

Tack på förhand.



ha det bra / M

Kommentarer
Postat av: Kompis

Klart att du ska be din morsa kolla upp om tatuerarstället! Lite grymt de skull va, elr hur?=) Dessutom tyck ja att du ska först prioritera praoplats, i st för stället du ska sova på. Även hur jobbigt de än känns =) .

2008-08-20 @ 18:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0