JAAAAAAAAAA :D

PRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO!!!!

Jag ringde till min Prao-Plats o han svarade inte :(
Men vi for ju till lycksele , o sen for vi direkt till Tatuerar killen :D

Vi gick in o där satt han..  o tatuerade :D
O vi stod där o snacka lite , o sen sa han att ja fick praoa där
och han frågade om vilka veckor och sådant,
o typ grejjer som ni kom o få veta mer om sen, men ja kommer säkert inte kunne hålla mig :D

jag är så jävla extas :]
sen när jag o mamma for dit vi egentligen skulle,
var hon som vi skulle träffa inte där ;/
så de blir väl en ny tid ist =)

Jaa, skolan går väl typ ... bra ;S
fast ja tycker fortfarande inte om franskan. ...
men.. va gör man inte för att få ett extra ämne ?


På fredag nästa vecka (5 september)
så har vi disco, min klass = 9A ,
vi bestämde oss också för att göra så att vi tjejer har första discot
och sen nästa termin har killarna sitt disco =)



Jag och mamma ska typ bli bättre på att äta bra mat,
så idag när vi var på konsum så handlade vi hur mycket som helst =D
Massor med nyttigt bröd o allt ! =)

Och nu sitter jag här med Lissan och lyssnar när hon spelar piano,
och vi har jätte kul faktiskt =)
känns härligt att få vara glad igen efter typ 100 års gråtande ..
okej,, kanske inte så mkt.. men åtminstone 1 veckas!! :(


ja som ni kanske fattar , (ni som läste mitt senaste)
så gick allt åt helvete på de jag hoppades på ;S
De kunde inte bli värre alltså..
Men de är väl sånt man får leva med va ? ;/

Men sen i Tisdags hände nå konstigt o ja blev glad, har ingen aning varför ,
kanske går på autopilot, fast ja inte vet om de,
fast tydligen så vet man typ inte att man går på de om ja ha fattat rätt ? ;P



Ajja, nu hoppas ja att ni skriver en kommentar eller något =)
speciellt om ni har några frågor :D


Kraaaam / Maddeeeee

Kommentarer
Postat av: Crille

vad är de som har hänt????

2008-08-28 @ 19:20:30
Postat av: Hanna

Jag måste förklara autopilot för dig ;)



Autopilot = Du känner ingenting. Du är inte glad, inte ledsen. Du bara gör det du ska. Du sover, äter, pluggar, men du lever som inte.



Så du är inte på autopilot om du är glad :)

2008-08-28 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0