Fixat =)

Som ni kanske ser så har jag fixat min sida =)
Skriv en kommentar och säg vad ni tycker !! =)

Jag fick hjälp via hanna,
eftersom jag är ganska trögfattad och fattade inte nå om hur man gjorde =)



tack ! =)



Idag var hela klass 9 ute och gick ca 2 mil.
Kan säga att det var väldigt jobbigt,
+ att jag vaknade i morse med att jag hade :
Ont i låren
Ont i magen
Ont på magen
och Ont i ryggen såklart.

Menmen, det gick väl rätt så bra ändå,
jag gick själv nästan hela vägen utom i början typ 10 min,
o sen när vi hade ätit lunch, i ca 5 min.  =)

Tyvärr så dog mina fötter och ben ut,
Och ryggen pajja typ. ;/

Men det blir nog bättre någon dag.



R.I.P Allan Ermling

Kommentarer
Postat av: Achmed

Sexigt ;)

2008-08-30 @ 10:54:23
Postat av: Farmor

Den blev ju mycket bättre!!!!

Oj, vad du är lik Dessan när du blekt håret eller är det ett kort på Dessan

Kramisar i massor Farmor

2008-08-30 @ 19:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0