19 augusti

I morron börjar man 9:an =)
jag verkar vara den enda som längtar till skolan faktiskt,
alla klagar på att ja är konstig typ ;P
Misstänker att den här natten kommer bli jobbig.
Troligtvis kommer jag inte kunna somna för ens sent, som alltid.


Jag är jävligt glad att jag har mina vänner,
Utan er hade jag inte varit något.
Jag är även glad och lycklig med min familj/släkt.
Fastän jag har skilda föräldrar och nästan aldrig träffar min pappa
så är jag ändå nöjd.
Att dom skulle skiljas måste ju ha varit ödet,
+ att det blev bättre och jag fick bättre relation med min mamma.
Och att ha världens bästa syster tackar jag för =)
Efter att hon flyttade till Örebro började vi prata
och vi fick en jätte bra relation, Något som jag tror Många andra
drömmer om att ha med sina syskon ,
så jag kan inte göra annat än att tacka =)

tack vare att dessan flyttade ner till Örerbo
har jag samtidigt lärt känna många nya underbara personer =)
Och att Farmor flyttade till Karlsborg ihop med Hans
Och att dom sedan flyttade till ett hus är jag glad över,
för via det har jag lärt känna ännu mer fina personer.

Och när man är där nere förändras man,
Men de är inte så konstigt faktiskt ,
för när jag var nere i örebro i sommar märkte jag att
de är som två helt olika världar, eller ja ungefär så.
Norrland är en värld.
Örebro är en värld.
men även Karlsborg är en egen.
Fast det kan nog bero på hur man ser det.

Det jag skriver kanske inte är så intressant för vissa,
men jag vill bara att dom som läser min blogg
ska förstå hur mycket min familj och vänner betyder för mig.
Ingen klarar sig utan varken familj och vänner eller lättare sagt
ingen klarar sig utan kärlek!

 Man delar inte bara kärleken med den man är tillsammans med.
utan man delar den med alla.
Okej, kärleken mellan ett par är förstås annorlunda
och nog det man mest tänker på ,
Det är verkligen en underbar känsla att bli älskad och att älska någon.

Jag började säga till min mamma att jag älskar henne för ungefär ett år sen och lite till.
Och det var nog en utav de bästa sakerna jag har gjort.
För när jag fick tillbaka samma ord så spred sig en glädje i hela kroppen,
det kändes ungefär som om jag skulle kunna springa marathon loppet utan problem.

Du behöver inte nöta ordet, och säg det inte i onödan.
Menar du det inte ska du inte glädja någon med en lögn.
Ett bra ordspråk är :
Älska mig mest när jag förtjänar det som minst
för då behöver jag det bäst.


Hoppas att ni tänker på vad jag har skrivit
och förstår vad jag menar,
alla tänker vi olika, men alla sätten är rätt.


Pusss / M


Kommentarer
Postat av: Crille

haha rolig läsning ;) du vet att vi alla här nere älskar dej :) hoppas du får de bra i 9an :) o lycka till

2008-08-19 @ 19:05:30
Postat av: Farmor

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, så skönt att vi fått kontakt igen. Tack för att du Dessan och Jonte gjorde mitt bröllop till ett minne jag aldrig kommar att glömma.

Tack alla mina härliga ungar för att jag har Er, Hasse Jonte Dessan och Madde

Älskar er

Er Mamma och Farmor

2008-08-19 @ 19:09:24
Postat av: Kompis

Du vet att vi finns här för dej=) Det finns mkt bra i det du säger=)

Hoppas att du får ett bra år i nian=)

2008-08-19 @ 21:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0