new day..

Ja, fastän jag skrev för mindre än en timme sedan så har det blivit en ny dag med nya tag!

Idag/Igår har jag varit alldeles babytokig! Tittade på 16 and pregnant då en tjej förlöste sin dotter , och alltså, känslan man fick! den var så underbar, kan bara tänka mig då de är ens egna som kommer! Det kanske såg ännu fridfullare ut eftersom det faktiskt inte var några problem alls under förlossning vilket jag inte tror händer allt för ofta. Själv var jag ett problembarn när det gällde min förlossningen och är rädd att det ska bli likadant då jag ska ha barn... :/
Efter att jag sett det programmet så sneglade jag även på bokhyllan där jag har fotot då jag håller i Nadja för första gången! <3 Åhhhh, jag är bäbissugen :) men inte än förstås :) O snart kommer det ju en till liten gulleplutt! så jag får väl spara mig tills jag får träffa den och hoppas på att jag får ett kort då jag håller i den första gången också :)


Nu ska ja fortsätta titta på bloggar om bäbisar :)

Bye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0