walk and keep walking

Dagarna nu går så otroligt sakta! allt känns som en evighet, antar för att jag verkligen inte gör någonting på kvällarna då erik inte är hemma.. fastän jag sitter i soffan och blir irriterad på att jag inte gör något vettigt så går tiden snabbt tills jag ska lägga mig , för *POFF* så är kl. typ åtta och då känns det kort tid tills man ska lägga sig.

Men idag har jag faktiskt gått till Erik på jobbet, vi fick stå och prata i ca en kvart , 20 minuter :) då han hade en praktikant vid maskinen så han gör egentligen ingenting på jobbet.. tycker han skulle kunna vara hemma och umgås med mig så jag inte dör av tråkighet...
Men imorgon har jag ,tror jag, sovmorgon till efter lunch, eftersom våran körkortsteori lärare vikarie var sjuk idag tror jag inte han kommer i morgon heller , så jag ids nog inte fara då jag isf ska sitta minst 2 timmar på skolan och tråka där ist för att vara hemma med min lilla älskling <3

I helgen vankas det party, så kallat tjejparty , de gamla vanliga var sugen på att komma hit till lycksele i helgen och då passade de ju extra bra att erik ska hem och fixa skotern :) så då ska vi ta en massa kort , äta gott och sedan mysa inför någon bra film senare på kvällen, de känns efterlängtat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0