Easy come, easy go

Nu är den slut... boken alltså! Den var så otroligt bra att jag inte kunde sluta läsa.
Men nu är ju bara frågan va ska ja leta efter för bok nu, gärna engelsk och om kärlek.
För mig är det någonting som fångar mig när det jag läser böcker, det blir som en avkoppling från det verkliga livet, en stund i en annan värld. Men då man vet att någonting kommer hända härnäst så kan man ju inte bara sluta utan man måste fortsätta, vilket resulterade i att jag nu inte har någonting annat att göra.. än mina läxor förstås...

Jag tror jag är otroligt nickelallergiker... jag provade ett par örhängen eftersom de var så länge sedan jag använde några, men efter knappt 1 minut började de klia och nu då jag tagit ut dem så brinner öronen och kliar så in i helsiiike,,,,...,,.,.,.,. !

Men nu ska ja dra vidare till eriks jobb och hälsa på honom innan jag ska börja plugga för ikväll, men då går ju grey' också så det blir nog en liten liten stunds pluggande :)

I helgen blir det att fara till Skellet o va med Hanna o Lissan, lite girlie night :) de bli no bra!


Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0