missing my baby.

Jag tänkte som sagt skriva igårkväll efter avatar men eftersom jag blev så grymt trött och t.o.m var tvungen att gå o lägga mig före slutet på avatar så orkade jag heller inte skriva ;P

Natten med Oxie gick suveränt hon har varit helt underbar faktiskt! vi låg och mysade tills jag somnade och hon har inte sagt något under hela natten och nu på morgonen så kom och upp och myste med mig och lät precis som vanligt :) <3

Idag är min mamma dag :) Jag for ju faktiskt hem för att vara med mamma eftersom hon är ledig så de ska ja försöka vara så gott som jag kan :)

Jag saknar min älskling men som tur är så kommer han ju i morgon :)

Nu ska jag och mamma gå och fika sedan sätta upp några affischer :)

Byebye / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0