längesen!

Nu har jag varit jäkligt seg på att skriva. .  typ 3 veckor sen senast :P


Jag sitter just nu på skolan och har data bara de att våran lärare tagit en liten kaffepaus, men vi sitter ändå kvar och nördar oss i min klass =)  

Skolan går bra, jag har varit sjuk några gånger, men det var förra veckan och veckan innan, jag råkade på en förkylning som alla andra :/

på dom här tre veckorna har det hänt mycket, jag har haft sönder 2 mobiler ;S eller inte riktigt haft sönder dom men dom har gått sönder utav sig själva. . 
t.ex min samsung, där slutade hela översidan av telen fungera, (det var en med skjutlucka) sen fick ja låna eriks Sony ericsson, men då i typ förrgår så kastade erik den till simon och skärmen tog rakt på hans ring så skärmen gick sönder :(  och igår slutade skärmen bara fungera sämre och sämre tillslut såg jag ingenting :P

så nu har jag en sån där ful gammal samsung med blinkande blå lampa som alla hade för typ 3-4 år sen ;P




men nu ska ja kika vidare på någon mobil att köpa =)


pusshej / M

Kommentarer
Postat av: Big siss <3

kan du inte lämna in din på lagning?

2009-09-22 @ 11:19:52
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0