Glasögon =)

Ja, idag har jag tittat efter nya glasögon och för första gången frågade jag om hjälp,
eftersom jag har litet ansikte så är det jätte svårt för min att hitta rätt par bågar,
behöver jätte små och alllt, men tillslut så hitta jag ett par =) eller det stod mellan 3 par,
men ett valdes genast bort. sedan stod det mellan två, och de ena valdes bort där med =)
så nu sitter jag här hemma med ett par jag fått lånat :)

jag tror det blir dom =)  750 kr, men då är det halva priset på alla :9 så de blir 375 typ :)
o så med glasen blir det just under 1500 =) ganska dyrt ;/ om ja vill ha en extra sak så
blir det 2000 ;/ känns små dyrt men det lev mycket mycket snyggare :)



Nu ska ja lägga min i sängen med min trötta Erik o läsa en bok =)

Bye / M

Kommentarer
Postat av: farmor

Hej gumman

Hur gick det med glasögonen. Jgar litet ansikte men är bred över näsan inte enkelt det heller????

Kramisar

2009-09-25 @ 20:27:30
URL: http://kruthuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0