=)

Klippt mig idag ! :)


Blev nöjd faktiskt!
blev kanske inte fullt som på bilden men bra ändå :)
ska färga håret på Påsklovet troligtvis, där då :)
har räknat ut att det ungefär blir samma pris bara någon hundring mer
om jag färgar hemma eller hos frisören :)
så ja tyckte de va värdare eftersom det blir mycket bättre hos en frisör :)
men ni få hjälpa mig med vilken färg ? :)



Ska fara till Hanna nu, som också kliippt sig idag ^^
www.almosthere.blogg.se   <---------------- Hanna


Bye / M






Kommentarer
Postat av: jdsakdslaökaö

ljusbrun tycker jag typ=) eller jag tror det iaf!

2009-03-17 @ 15:37:13
Postat av: Farmor

Du ska inte vara blondin, du passar mer i ett lite mörkare hår, tycker farmor,som gärna vill se ett kort på klippningen , den verkar ju jättetuff. Kramisar

2009-03-20 @ 20:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0