Idag,

idag har jag varit me hanna o Lissan o typ baka massor,
Först choklad muffins med mörk choklad i,
sen syltkakor,  eller de skulle iaf va de, men dom blev lite utsmetade :)
Men de va gott ändå.


Jag har blivit galen, o precis kommit på va ja ska göra på träslöjden :}
Men ja tänker inte säga min idee vidare, några vet den redan :D:D:D

O helgen bli väl me Cilla , iaf som de se ut som :)   O som ja vill o !!! 
 va ju som sagt ett tag sen ja va me du. :/ <3






O så idag fick vi hem ett brev från mormor. det såg jag på att det stod en stämpel från västerås.
men de sto mammas namn så ja vågade inte öppna de :]
Men sen innan jag skulle fara till hanna tittade jag på de för då vare öppnat.
O då vare en sån där annons grej i tidningen om gammelmormor.
däre sto :

May-Lis Sabine Bure
född svensson

* 27 oktober 1935
? 15 februari 2008

vår käre gammelmormor,mormor,mor och syster.

O sen vare en fin dikt , men ja minns den inte så väl.
Saknar dig verkligen ! :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0