9 juni

Måndag 9 juni

Fint väder förstås,
Så jag rensade dels rabatten =)    gick riktigt bra faktiskt fick upp allt tillslut ;)
Sen for jag och badade med Johannes och någon som hette Dennis tror jag =)

De va kallt men men , vi träffade även typ massa fler folk vid campingen då,
som vi också badade  med =)
men ja minns inte namnen på dom ;P

Sen for ja då hem och fortsatte rensa rabatten =)
och tror att javart typ färdig =)

for och åt skräpmat för 5 gången i rad .. på sibyllas då =)
sen efter de for jag yngve och crille o badade =)

trodde ärligt inte dom skulle vänta in mig, eftersom de tog ett tag att äta oså , men de gjorde dom =)

sen tror jag att vi alla for hem till sig o typ sov eller något =)


fortsätt också läsa  Tisdag 10 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0