8 juni

Söndag 8 juni

Åkte ner då,
I uppsala hoppade dom där tjocka av
och en trevlig tjej klev på =)
fick aldrig veta hennes namn, bara att hon pluggade i Uppsala till civilingenjör
och så pratade vi om lite annat =)

menmen, klev av i skövde, Väntade där i typ 1½ timme på att min buss skulle gå till karlsborg.

gick och satte mig utanför busshållsplatsen och pratade me hanna i telen =)
bussen kom o ja åkte iväg, hon skulle duscha o ja pratade me pappa typ halva vägen
och sen så pratade jag lite med farmor,=)

Sen kom jag fram , Farmor och Hans kom och hämtade mig med Camaron ;)

badade lite i svartfjäll, men de va kallt =) så ja doppade mig inte =)   Men hans gjorde de och farmor och chabo simmade
för fulla muggar :D

Senare på kvällen for jag med johannes till campingen o badade =)
O sen kom jojs bror Crille och deras pappa o badade med oss =)

Första dopper 8 juni ;)


fortsätt vidare på  Måndag 9 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0