5 juni

Torsdag 5 juni

Inne bar skolavslutning för mig och mina klasskompisar och alla andra i Norsjö =)
Orkade ändå inte klä upp mig så värst o fixa till mig osv.
alla var ändå finare än mig .. :/

Menmen, satt i kyrkan o lyssnade på massor
Och stipendier delades ut oså =)

Efter de vare fotografering som gällde , o de va väl ... kul ;S
sen kom lissan bakfull ,
hon hade tydligen sprungit från sanna och till kyrkan med skorna i handen ;)

Medalj till henne =)

Sen typ va vi hos sanna o chillade , for till frasses o åt upp mitt skrov =)
sen for vi nog tillbaka till sanna och sen for vi hem med bussen.


Senare på kvällen klippte mamma sig då i fingret, o de slutade aldrig blöda
Och jag fick panik och kunde inte tänka klart.
De va skit hemskt.
Sprang över till Landin o tittade om Helen va hemma.
Hon är ju ändå ambulansförare,
Jag stod utanför dörren och ringde på klockan o knackade o ringde på klockan o knackade, Om och om igen.
Men ingen kom och öppnade, Så jag sprang tillbaka    Och hade faktiskt hunnit lugna ner mig lite.
men sen kom Marie och plåstrade om henne, och de gick väl bra.

Senare på kvällen vart ja då ensam då mamma for och jobbade.


kanske lite jobbigt att ja skriver i dåtid men de blir så...


ajja, läs nästa dag.   6 juni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0