4 juni

Idag hare alltså vare Vårshow & Norsjö runt.

Vårshowen
 var väl ganska bra, gick att titta på iaf , O de fanns ju lite roliga saker ^^
"PUPPYLOVE"  ♥ ^^

Norsjö runt  gick ändå ganska bra ;) , nog för att ja kanske inte va bäst oså men ...
Vi kom iaf 3:a :} 
& förra året kom vi sist, så vi gjorde de ganska bra tycker jag :)




Glömde skriva under  "3 juni" att jag klantat mig o typ skurit upp min handled...
Nämen, de började så här :

Jag skulle åka buss hem från skolan,
Jag satt längst bak som vanligt med Hanna & Åke,
När jag ska kliva av brukar jag alltid flytta fram mig lite så det blir lättare att ta sig ut,
O då ställde jag mig upp såklart o sen bromsade busschauffören så jag flög in i sätena framför med huvudet först, fast typ vid tinningen.  O nu ha ja fortfarande ont där såå jaa,
O sen när jag klivit av bussen märkte jag att jag skurit upp på sidan av min högra handled,
och just nu ser de INTE  nice ut ! :/



forts. om idag,  =)

Eftersom att vi kom 3:a Norsjörunt så fick vi som var med och sprang en piggelin =)
O sen , tack vare att vi i 8:an hade städat ur våra klassrum och korridor (för ombygge)
Så fick vi en till piggelin av vaktmästaren ^^


Sen idag har jag bakat mjukkaka med mamma, =)
fick förstås ont i nacken/ryggen av att stå och kavla , men men.  gott blev de =)

O sen ha ja bara haft de trevligt ;* <3



Men nu ska ja väl snart sova, eller varför inte.. Hitta kläder till skolavslutningen i morron ? ;) 
Ajja, gonatt  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0