19 juni

Torsdag 19 juni


Tror jag sovit hela dagen =)
Nämen, jag sov till typ halv 3 .. då mamma väckte mig, ;S
Sen for ja till lissan o vi pratade lite senare for vi till
Fromheden och lämpade av Patrik och sen for vi till Norsjövallen
och tittade på Lissan och Janettes nya hus =)
Var skit fint och stort faktiskt :D

Vi for sedan till Norsjö och åkte runt.. runt.. runt..
& snackade förstås =)
Vi for till Uffes och köpte oss varsin "twister"
Var skitgott, Men hon ville inte ha mer än halva
så jag åt upp resten.. HAHAH..

Sen när jag ätit upp glassarna åkte vi till Statoil.
Och jag köpte mig en Ost och Bacon korv med hotdog dressing och en cola... MUMS <3
hahahah, Javet.. men jag måste få tjocka mig ibland ja me (A)
Sen när vi åkt runt ett tag o jag nästan ätit upp min korv
fick jag en droppe cola på näsan och skulle visa lissan,
Så då sa jag :
- Lissan, titta här, o pekade på min näsa.
Och Schuup och drickan jag höll i handen åkte iväg.
Och hamnade så att mycket av colan hann och rinna ut
På mina byxor och på sätet och jaa. golvet också..

Så vi ringde till sanna, hon dissade mina samtal men svarade på lissans...
samtalet lät såhär :
Lissan - hej :) Får vi låna papper ?
Sanna - hej..
Till vad ?
L - Madde har kissat ner sig...
S - VAA?!?!?

O sen vet ja inte så mkt mer än att hon faktiskt
kom ut med papper och en vattenskål,
Och sen torkade hon sätet medans jag sprang in och
Försökte torka bort colan från mina byxor.
Men kan som säga att de va som omöjligt ;P
Och så såg de verkligen ut som om jag hade kissat ner mig.
Iaf bakifrån.. Hahaa, ..

Men sen ville Sanna titta på "Lissans" nya hus,
så vi for till N-vallen igen och tittade..
Sanna blev helt galen och sa att de inte var lörnt för
janette att packa upp eftersom sanna skulle flytta dit ;)
Hahahha... Men de gick inte =)

Sen for vi in till Norsjö och lämpade av sanna, Sen åkte vi runt runt runt
Och sen sa Patrik att han fick skjuts hem av Sara...
Så då vare ju bara att åka tillbaka till Kvarnis.
Där vi sedan for hem till mig, Jag,lissan och Hanna
Och såg grey's anathomy, Vi hade typ grinar party ;D


sen for dom hem och ja gick och pratade i telen till typ .. halv 5 - 5
Men sen somnade jag..

Fortsätt läsa  Fredag 20 juni

Kommentarer
Postat av: Hanna

Liar. Du typ "Ja, du få fara hem så jag kan sova". Och sen snacka du i telefon i två timmar efter det. Najs!

2008-06-23 @ 01:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0