18 juni

Onsdag 18 juni

ni som läst gårdagens vet att jag for till hanna,
Och där bakade vi faktiskt smulpaj =)
vart riktigt gott :D ..


Idag :

Jag somnade ganska tidigt .
Skickade mitt sista sms 00.04  så jag somnade efter de någon gång =)

Vaknade någongång i natt o upptäckte att jag somnade
med tvn på , så jag stängde av den.
Sen glottade jag på telen o då hade jag fått 5 sms ;P
Sen somnade jag igen, och vaknade av att mamma kom in
och väckte mig vid 12, halv ett typ och frågade hon
om ja skulle med ner till affär'n och hämta gräsklipparen.
O de skulle jag förstås ..

Så jag klädde på mig, tog på mig linserna och gick ner .
Mamma stod och gjorde en macka åt mig som jag åt.
Är ganska stolt eftersom jag oftast inte kan äta direkt jag vaknat.
Men idag kunde jag de. Sen åkte vi ner .

Där satte vi oss och väntade på Roland , åt en bulle
skrapa trisslotter osv,
Han kom aldrig så vi startade gräsklipparn och jag körde iväg =)

Klippte gräsmattan, Men de gick väl inte fullt så bra.
Tack vare att våran mark är ganska ojämn så var det svårt.
Så jag fastnade minst typ 20 ggr. fast de räcker knappt.

Fastnade 1 gång då mamma fick hjälpa mig.
Fast de va ja som var tvungen o putta på o dra ;S

Sen fastnade jag en gång till vid husvagnen.
Så jag hade inte så mkt plats att ta mig ut på.
Jag backade , körde fram backade körde fram,  men tog mig ingen vart.
Var asjobbigt.
Då jag skulle putta framifrån så gled jag på gräset och föll på
själva "klipparn"  i axeln så jag skrapade upp och sen huvudet i
någon jävla järnpinne så jag har ont i tinningen.. Igen....

Sen när jag var klar körde jag ner den igen,
Och den ville verkligen inte in i garaget igen.
backade om och om igen. Men framhjulen ville inte upp,
Så jag ringde mamma och sa att hon fick komma ner och putta.
Och när jag lagt på testade jag igen. Och så gick de.. ;P

Ringde tillbaka o sa att hon inte behövde komma ner ..
Hon var ju hos peter så hon var inte så långt ifrån.
Jag gick upp dit, vi fikade lite och lekte lite med Ludde.

Vi for hem och åt mat =)
Och nu sitter jag här. Ska strax gå o duscha för nu är mamma färdig =)
Skriver kanske mer sen =) Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0