17 juni

Tisdag 17 juni

Sov ganska mycket inatt ändå, eller..
iaf jämnfört med vad jag brukar göra =)
Vaknade några gånger .. men inte många så, hade sovit typ minst 1 timme
efter varje gång jag vaknade. =)

"Igår egentligen/ Natten"
Så var de några som pratade engelska med på tåget.
Nästan direkt när jag klev på åt dom massor, fast lite konstigt ;S
Dom åt Paprika med skinka på. alltså så här :
Dom delade en paprika i 6 bitar.
Tog varsin bit och lade en skinkbit på och åt.
Och sedan åt dom en torr macka bredvid. ;P
En av tjejerna hämtade vatten på toaletten..  inte bra.
De är ju inte drickes vatten dedära.


När jag kom fram var det en snäll man som hjälpte
mig ut med min väska =)

Stannade i Bastu tills typ 3, då pappa kom och hämtade mig. =)
Satt på hans jobb tills klockan 4 då jag åkte hem med arbetar-
bussen.  När jag kom hem stod mamma och väntade på mig
med ett paraply vid Busskuren =)

Vi gick hem ...
Jag hittade ett brev på bordet. ... till mig :D
Jag kände förstås på de först, Och det var inte bara något papper i.
Utan något mer, försökte lirka ut vad det var. men kom inte fram till vad
i helvete de kunde vara, så jag öppnade det =)
Då var det 5 kondomer ;) HAHAA

Hade fått de för att jag gjorde ett quiz på www.gratiskondomer.se
Och haft alla rätt ;)  hahaha :D

Sen åt jag.. mamma satt mitt emot och vi pratade =)
Vi beställde nå skor o sen gick ja upp hit o uppdaterade min blogg =)


NU, hade jag tänkt dra mig till hanna och hoppas på att vi kan baka något =)
Är himla sugen på smul-paj :]  

Skriver nog i morron =)

Finns ju alltid på mobilen ;   0730540288  (mp)

Bye ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0