16 juni

Måndag 16 juni

"Dags att fara"
Ungefär, =)   Man vaknade , packade ihop allt och så stressade man lite
Och gick sedan iväg till Buss-stationen i rask fart.

fast vi missade ändå bussen som gick halv 1.
Sen gick de en Kvart i 1 , men då hade dessan inga pengar.

Så då fick vi vänta i en timme på nästa och hon fick låna pengar av mig. 50 spänn!!
Och när vi väntade fick vi höra att en snubbe där nerifrån trodde
de typ fanns isbjörnar hemma hos oss i norrland ;)   haha.

Men sen när klockan blev halv 2 Åkte vi med bussen in till Skövde.
Var lite roligt eftersom jag o dessan klev av i Tibro först,
Sen insåg vi att vi klivit av på fel ställe, Så vi hoppade på bussen igen. xD
Vi åkte till skövde och snackade massor i telen ,
sen åkte vi tåg till Hallsberg där vi sedan tog buss till Örebro,
där fick hon låna 23 kr till.

När vi kommit till Örebro väntade vi på Mike och Jocke =)
såg lite kul ut när dom kom eftersom mike är typ 160 cm lång.
Och han var tydligen 197 cm lång =)

Vi hälsade o tjosan, Sen gick vi vidare för jag och dessan ville äta
vi gick på Järnvägsgatan Där Mike skulle hälsa på ALLA ungefär ^^

När vi äntligen kom loss därifrån så gick vi och åt på en pizza =)
Jag o dessan delade.  70 kr typ, som hon betalade =)

När vi ätit färdigt gick vi tvärs över gatan till en restaurang ^^
Med Mikes farbröder "Simon&Simon" som ägare =)
Mike och Jocke tog sig en koppkaffe och vi pratade på .. om allt =)

Sen någon gång sa Jocke att han trodde jag var 12 år...   -.-
Men fick höra utav en av simonarna att jag såg ut att vara 14-15 =)
Och så skulle Mike sälja mig för .. tror de va typ X antal kameler & 2 Poschar. ;P

Vi gick därifrån till Stationen , Där jag sedan hoppade på tåget Och åkte uppåt =)

Var drygt men ändå lite kul. =)
Fortsätt läsa :   Tisdag 17 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0