15 juni

Söndag 15 juni

Jadu, vad gjorde man egentligen, Svårt att minnas så långt bak ;)

Men vad jag minns så for jag,Dessan,Crille,Yngve,Markus & Johan
Och gick ner till Svartfjäll ,  Bara för att softa typ ;S

Men sen vart man sugen på att gå ned i vattnet,
så självklart gjorde man det, Man drog upp (i mitt fall thigtsen) annars byxorna.
Kastade massa "macka" o så hitta vi världens mega ställe
med musslor som vi plockade upp =)

Senare någongång vart de vattenkrig.
jag vart väldigt blöt, Crille också,  dessan o Yngve vart väl medel blöt ^^
Men Johan o Markus va tråkiga o ville inte bli blöta :(




Sen gick vi hem o sen ut igen till glassbaren vid Sibylla, =)
Vi satt o chillade med varsin glass i handen och tittade på Göta Kanal =)

Sen for vi alla hem till sig och vi åt mat osv.
Sen for jag o Dessan över till Crille och såg film med han o Yngve. 
minns inte vad vi såg eftersom att alla ändå typ somnade :D

Sen då vi vaknade så gick vi hem. =) kl va väl kring typ .. halv 2 kanske ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0