14 juni

Lördag 14 juni

Vaknade kring tolv och insåg ganska snabbt hur mycket klockan var
och kom på att jag skulle ringa och väcka en ;S
Ringde , han svarade ganska snabbt faktiskt =)
Vi pratade ett tag, Sen tänkte jag gå och äta,
Fast de blev ist att ja for till "byn" för att handla hem massa saker,
Jag,dessan och Jonte cyklade in , Han for först på systemet,
sen for vi på Ica, och handlade en liten cola
eftersom ja höll på att svimma ;S
Hade ju inte hunnit äta något innan vi for, så kan nog vara därför.

Jag handlade också nytt refill på min telefon,
så nu har jag gratis igen, Så det är bara att smsa ;)
0730540288 (mp)

Vi cyklade vidare till konsum, Där satt jag ute och väntade på att
dessan och jonte skulle pallra sig ut.
Jag tittade samtidigt på cyklisterna som cyklade i full fart.
Är ju vättern rundan i dag.  så de va mycket folk =)
Var förstås lite jobbigt när man skulle över vägen,
För då fick man titta riktigt ordentligt. så varken några bilar eller cyklister kom. ;P

Efter ett tag kom dom ut, och vi cyklade hem.
När vi väl kommit hem satte jag mig här =)

så jag har inte så mkt mer att skriva om dagen.
Men ja skriver antingen senare eller i morgon.

Jag antar iaf att ja kommer fara och bada någon gång idag.
men ni får fortsätta läsa den =)
Har ni tråkigt kan ni även cheka in min bilddagbok.
www.madde-jag.bilddagboken.se

=) byebye. tack för att ni läser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0