13 juni

Fredag 13 juni

Pratade ju i telefon till ca halv 3 igår,
O sen skulle man upp tidigt.. vart kring sju på morgonen.
De va härligt =) ..

Världens kö på duschen, vi var 4 st som skulle duscha för
kl 9.00 skulle vi vara vid vigseln :)

Men som tur var , var nästan alla klara i tid.
Så vi hann dit =)   Det var ett riktigt fint ställe faktiskt ,
Högt uppe på ett berg med en helt amazing utsikt.

Menmen, Han som vigde dom hette Peter och han berättade
lite om hur de gick till och så.

Han började, det tog inte lång tid innan jag skulle kliva fram och
ge ringen till Hans.  
& Peter påminde mig om att inte tappa den , eftersom de var 150 meter ner...  -.-
Men jag tappade den inte , och han satte på ringen på fingret och
så pussades dom och levde lyckliga i alla sina dagar =)
Iaf va man hoppas på =)

Ca en halvtimme efter vigseln åkte vi hem.
Jag o Dessan for in till "byn" som dom kallar de här nere (karlsborg)
Skulle köpa något, minns typ inte vad...
Och sen skulle vi "hämta" upp Crille som kom med bussen och
som just hade slutat 1:an igen ;)
Vi tittade lite på hans betyg och for sedan till Sibylla.

Där köpte Crille en Hamburgare och jag satt o matade änderna
med hans pommes :D
Dom var jätte söta :] !!!

Vi for hem, ja o dessan klädde på oss "fin" kläderna igen
och vi for o åt på Kanalhotellet ,  3 rättersmiddag,
började med Sallad och bröd. var gott =)
Sen kom oxfilén in,två stora bitar oxfilé, Med varma grönsaker ,sås och potatis :D
Jag o Jonte var dom enda som åt upp allt på tallriken :}
för att jag skulle äta upp allt tänkte jag på barnen i Afrika =)
och att dom inte får någon mat osv, o då äre onödigt att slänga bort!!

Sen som dessert delade farmor och jonte på någon tryffel greja ,
och jag tog en egen "krämig chokladkaka med mjuk vispgrädde" :D
De var skitgott :D
och jag åt upp hela ;)   hahaha, så nu har vi ett litet bevis på att jag är tjock ;)
eller iaf kan äta hur mkt som helst =)

Sen när vi ätit kom vi hem, Jag,dessan o Crille for ut i skogen och
gick en sväng med chabo, Vart en ganska lång bit faktiskt ,
Men var helt okej ändå =) Sen lämnade vi Chabo och gick ner till hanken.

Sen for vi hem, jag pratade i telen, När jag pratat färdigt for
jag,dessan,crille,yngve och Jonte och badade :D

Var ganska kallt faktiskt, men jag var då den första som hoppade i :}
och den första som klev upp dock men typ alla kom bara efter en liten stund =)

Vi klädde på oss och cyklade hem.
Sen for vi över till Crille och såg film, American Pie 2. ;P
Och sen såg vi något konstigt efter,
Dessan o yngve somnade i soffan ^^
Yngve låg typ o snarkade :] haha :D

Menmen, typ kring kvart över/halv ett drog sig yngve hem,
och vi såg fortf. på nå konstigt program ;P
Sen kvart i 1 for ja o dessan hem , Pratade i telen till någon gång,
var rätt trött faktiskt ;)

fortsätt läsa på Lördag 14 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0