12 juni

Torsdag 12 juni

skit " kul" dag..
har typ städat hela dagen .
Nu tog jag mig faktiskt lite tid för att sätta mig här.
 Vill gärna fara ut o bada senare.. om ja får, men de verkar inte som de nu........

Har typ massa skit i ögonen efter allt damm .
menmen, dagen har typ sett ut såhär :

Vaknat 2 ggr av att en telefon stod inne i rummet.. Och ringde, satan va galen ja blev.
Drog ut kontakten i väggen... Telefonen fortsatte att pipa, så ja tog ut den och slängde ner den i nattduksbordet och så vart den tyst =)

hans kom upp med chabo och väckte oss, mysigt...
Vi låg kvar ett tag, åt frukost ..
o sen vare direkt igång me städningen. 

har städat hela dagen , frågat om ja fick gå över till crille o se film,
men ja va ju tvungen o städa så ni kan ju gissa svaret.
O sen fråga ja om ja gick fara o bada senare med yngve & kanske crille då,
.. Gissa svaret.

Nu ska vi väl snart äta, hoppas jag, o sen vill jag tamefan fara ut och åtminstone ta lite frisk luft ,
Menmen, man får väl alltid hoppas på de bästa.

O just ja, mitt i all städning ringde söto , alldeles nyvaken men de va kul o prata ändå =)

Men nu ska ja fortsätta...
Skriver väl in lite mer senare =) 
 
Ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0