12 juni

Torsdag 12 juni

Nu skriver jag fortsättningen om gårdagen ,
Jag fortsatte då städa tills klockan var mycket,
Vi band brudbuketten och sen var vi tvungen att bädda där vi skulle sova,
Jonte hade ju kommit under dagen =)

När vi äntligen bäddat färdigt fick vi fara iväg och bada,
Klockan var väl kring kvart i 10 på kvällen ;S

De va fan i mig iskallt, men de gick bra ändå ;) haha,
just ja, Dom jag badade med var :
Dessan, Yngve,Crille och Johannes =)

Efter att vi badat stack vi hem , Alla gick in o va tråkiga utom jag ,dessan o crille som stod och "tjöta"
som dom säger här nere,   (prata) alltså.

Klockan kan väl ha blivit kring halv 1 snåret innan vi gick in ;)
Senare pratade jag i telen, till typ halv 3, =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0