11 juni

Onsdag 11 juni

Jag hann tyvärr inte skriva något igår, kan berätta varför, men de kommer i slutet :)


Det var molnigt och blåsigt, så de gick inte att bada,
Solen tittade väl fram lite då och då, Och dom ja umgås med var i skolan ;/
Så jag städade huset, de behövdes :]

Jag började me att skrubba toalett rummet, de va rätt roligt faktiskt =)
Sen dammsög jag upp allt hundhår som låg över allt i huset.
jag dammsög dock inte här uppe, men de blir väl någon dag, och dels är det inte så mkt hundhår här uppe =)

Sen torkade jag golven, de va riktigt "mysigt" kan ja säga , hahah .
Sen rensade jag också rummet som jag sover i, eftersom att dessan skulle komma på kvällen. 
De gick rätt bra, ställde ifrån allt på strykbrädan.. ;S



efter att ja gjort allt sådant fick jag gå ut och gå med crille , jag skulle ändå
handla hem lite mjölk eftersom dom inte hade de .
och så handlade jag hem frukt och grönsaker också ;)

efter att vi gått typ 1/4 av vägen fick ja ett sms av yngve som frågade
vars ja va o va ja gjorde, O sen efter typ halva vägen kom han på inlines och skrämde livet ur mig..
det var "väldigt" snällt..

Vi for sen då på konsum och handlade, hade fått låna farmors konsum kort,
och jag hade förstås inte bett om att få koden så ja bildade en fin kö bakom mig när jag skulle betala :D

Vi for till Sibylla och Crille köpte sig en hamburgare, och vi gick hem =)
måste erkänna att det var lite halvtungt att gå med kassen i handen hela vägen men de gick bra ;)

Vi for hem till oss själva och här blev det mat och telefon snackande med dessan,
om när hon skulle komma och om vi skulle hämta henne osv.

Efter maten stack jag över till crille och såg American Pie 1 ,
den var riktigt bra ;)
Sen såg vi någon konstig film som gick på 6:an som hette något konstigt iaf ;)
såg slutet på south park , när de slutade var klockan närmare 23.00 så jag stack hem =)

då var dessan hemma och vi pratade oc tillslut flyttade hon in sina saker i min säng
och vi tänkte först sova skavfötters men sen ville jag att hon skulle sova där uppe med mig
så hon flyttade upp och jag låg och pratade i telefonen, sen la vi på och ja somnade =)


sen får ni läsa dagens, Ikväll efter att ja skrivit de =)  

Torsdag 12 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0