10 juni

Tisdag 10 juni

Rätt trist väder idag faktiskt,
vaknade och läste en bok typ en timme,
Gick ner och tog mig lite frukost och satte mig ute på verandan med Hans och löste lite krypto =)

Farmor var på vårdcentralen.
och de gick väl ganska bra =)

fast hon som skrev hennes remiss eller va man kallar de,
HOn sög verkligen på att stava,
Och jag driver inte !!

de stod typ :
"ramlade i trappan och slågs sig i hjätten.
gjör små stegar"

och så lite till så..

översättning :
"ramlade i trappan och slog sig i stjärten
tar små steg"




Sen for vi till skövde och farmor skulle röntgas =)
de gick rätt snabbt och bra,
fast ja och hans for på biltema och tittade runt lite
och så på en djuraffär och en instrument affär :D

pratade i telen på dom två sista affärerna,
Men de va helt värt de <3

for runt på ett par affärer, hittade ett par skit billiga skor för bara 100 :-  de va fan värt de =)

åt på Mcdonalds.. skräp mat .. 6 dagen i rad !!
kom igen, i morron också så de blir en vecka skräp mat ;)

Kan säga såhär :

Torsdags:  Frasses med Lissan 
Fredags:  Frasses med Mamma
Lördags:  Pizza med Pappa och Marie
Söndags:  Pizza med Farmor och Hans
Måndags:  Sibylla med Farmor och Hans
Tisdags:  McDonalds med Farmor och Hans.

hahaha, seriöst ? ;)

efter att vi kommit hem från Skövde gick jag och duschade
och for sedan ut och gick med Crille ,
Sedan gick vi hem och Yngve ville umgås med oss,
Vi for ut i skogen o dom "spelade" brännboll .
Vi for tillbaka och typ snackade, for till svartfjäll och tittade runt lite, gick skogsvandring typ ;P
Satte oss och snackade utanför Farmors hus,
Yngve for hem , jag och Crille satt o snacka o bråkade om min sten. typ =)
vi gick hem var för sig , satte oss vid datorn,
Jag uppdaterade min blogg :D

O nu ska ja sova !!

gonatt allesammans !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0