UPPDATERING :D

wooohow,  nu har jag tiden och orken att skriva, =)

Är i Örebro som jag har varit i någon vecka nu =)
ska stanna tills på fredag nästa vecka ungefär ;P
O om någon undrar så är jag här med min syster som går skola
här nere, hon bor samt med sin pojkvän Mike =)


Dom första dagarna i Örebro var vi en bit utanför där Mike och dessan bor =)
Sedan till helgen for vi till Hjortkvarn Och här är just nu en hel drös med folk =)
Här har vi :
Familjen:
Mats
Ullrika
Emil
Madde
Maria
Matias
Magnus
Matilda

"Inneboende":
Mike
Dessan
Madde

ibland även:
Märta
Marie
Fredrik

Sammanlagt -  14 st ;)


Undertiden jag varit ute i Hjortkvarn så har vi kört med en s.k crossbike
typ en bil osv =)  den kan annars heta något med "beach"

O så har jag bärt runt barnen osv =)

Idag har jag inte gjort så mkt, glott på film typ.
Jag var faktiskt vaken före alla idag utom  Matilda o Märta förstås
O så var Magnus och Mattias igång . O Ullrika =)
Man alla andra sov faktiskt :}

Nu innan middagen gick jag,Magnus,Märta och Matilda till Lekparken.
Där gungade barnen och sem kom det en kompis till Magnus
som hette Max,  det slutade dåligt.
för Max blev arg bara så där *PANG* sen gick han in till sig
och hämtade ett leksaks gevär som han senare slog mig med ;S

Då vart jag arg och sa att jag hemskt gärna kunde gå hem till honom
och prata med hans mamma . Då gjorde han fula grimaser och hotade
med att slå matilda som jag höll i just då.  Då sa jag de igen osv.
sen gick vi hem och allt blev bra =)

Hade han slagit Matilda eller Märta hade jag nog haft svårt att inte drämma till honom.
 Men de va ju tur att de slutade bra iaf =)



Men nu ska ja försöka bättra mig på min uppdatering =)

NI kan ju alltid försöka ringa på min mobil o se om jag svarar.
Har inte den med mig överallt eftersom jag är på semester =)       0730540288  (mp)

Ha de bra allihopa  =)  Pusssss,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0