hmm.

förseningar förseningar.

jaaa, egentligen skulle jag vart hemma nu .
men det blev inte så utan de va tänkt att jag skulle
åka hem med mormor på måndag natt .
eftersom att dessan och mike inte ville följa med  hem.
Men då ist vart det ändring igen så att jag kommer åka ner till västerås
på onsdag någon gång och sedan på torsdag åker jag och mormor hem på dagen.


Idag har varit en förfärlig dag. Har haft ont i huvudet hela tiden.
fast jag har druckit hur mycket vatten som helst.
och jag har tagit huvudverkstablett.....          

men fattar inte .. HUR FÅR MAN BORT HUVUDVÄRKEN   ?!?!?!

Lite jobbigt att bara gå o vänta på att man ska svimma ungefär .
+ att jag tror jag har lite ont i huvudet tack vare att jag måste använda mina glasögon.

För i Torsdags gick min vänster lins sönder.
Vi for och badade och jag tog ut dom förstås,
när jag kom hem igen och skulle sätta in dom igen var min vänster lins delad i två delar.

Fredagen for vi till "stan" och vi letade efter optiker.
vi hittade två ställen.
första hade inte linsen ja behövde.
andra hade sommarstängt.

Sen gick jag, mike & dessan på stan.
vi ringde til jocke o sa att han skulle komma ner, o han kom .
vi gick in på guldfynd o hittade en ring för ungefär 70 000.
Visste inte att det fanns så dyra ^^  men jocke hade tydligen stått o glottat efter den där tidigare ;P

Vi gick in på Kicks och jag köpte mig ett nagellack och vi luktade på parfymer osv , =)
sen skulle mike o Jocke fara o köpa en present till dessan.
dom firade 3 månader ihop.

medans dom for iväg gck jag o dessan o handlade kläder =)

REA i hela staden ju =)
Jag köpte mig 1 linne, 1 t-shirt och en bikini överdel =) o smycken förstås=)

dessan fick ett riktigt fint armband.  =)



nu blire snart mat så ni får ha de bra =)

ring gärna, + att jag har gratis sms  =)

0730540288 (mp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0