29 juli

Jaadu, Det är inte lika hett idag som det brukar ;P
men det blir nog att fara o bada senare när dom andra kommit tillbaka =)


Jag skrev inget igår o därför skriver jag om de idag ist,
det var faktiskt en riktigt händelserik dag ;P

Madde och Marias Låtsas bror Oscar kom hit ,  =)
Dom fick presenter av Han och hans mamma :D
2 linnen och 1 fotlänk var , jätte fina saker faktiskt :D

Vi gick också till glassbaren här i Hjortkvarn och Mike bjöd alla på glass =)
typ de bästa jag vet är glass med grädde :D MUUUUUMS <3


O så skulle dom riva balkongen på framsidan,
de gick väl ... sådär ;S
Först rev emil sönder fönstret på framdörren här nere,
och sen så rasade taket till verandan när Mats stod på stegen
Han ramlade ner och fick en blodblemma på under armen
Och när taket föll tog Mike tag i ett snöre för att hålla upp taket
och han ramlade på marken och fick benmuskeln ur led ;/

Men de vart inte så farligt iaf, men var ganska chokande ändå ;/


Senare på kvällen vid halv 12 fr vi till sjön och badade :D
skit varmt o härligt <3
fast längst bort på sjön eller bortanför vid skogen blixtrade de
men det var häftigt att man såg alla blixtrar =)

Men nu ska Madde,Maria,Oscar och jag dra till Affären :D

Ha de braaaa =)  pusssss

Kommentarer
Postat av: MaddeE

Vi hade skiit kul när du va här, de är inte lika kul nu när du åkt :/ , du är saknad av alla plus Oscar ;) hihihih <3

2008-08-01 @ 13:00:55
URL: http://godissjukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0